Van Toledo naar Madrid - Reisverslag uit Madrid, Spanje van De Mosterds - WaarBenJij.nu Van Toledo naar Madrid - Reisverslag uit Madrid, Spanje van De Mosterds - WaarBenJij.nu

Van Toledo naar Madrid

Door: Familia Mosterd

Blijf op de hoogte en volg De Mosterds

14 December 2016 | Spanje, Madrid

Nadat we een nacht en een dag zijn verbleven in Toledo zijn we inmiddels weer in Madrid aangekomen. In plaats van twee uur afstand tot het vliegveld zitten we nu op 7 minuten afstand. We willen morgen toch echt het vliegtuig naar Medellin niet missen.

Morgen om 13 uur hopen we te gaan vliegen om vervolgens om 23.30 uur Nederlandse tijd, 17.30 uur Colombiaanse tijd, aan te komen.
We worden dan opgehaald en naar ons hotel gebracht waar Laura's vader ons zal opwachten.

• 15 December 2016 - 09:04

Roel:

Wat een leuke foto's. Goed vervolg van jullie reis vandaag, hopelijk komen jullie zonder verdere vertraging vanavond in Colombia aan!

De Mosterds

Welkom op onze rootsreispagina. In december 2016 hopen wij op rootsreis te gaan naar Colombia. Leuk dat jullie ons willen volgen op deze reis ! Groeten Henk, Gonny, Laura en Dirk Mosterd

Actief sinds 28 Juli 2016