Nog maar een week ....... - Reisverslag uit Putten, Nederland van De Mosterds - WaarBenJij.nu Nog maar een week ....... - Reisverslag uit Putten, Nederland van De Mosterds - WaarBenJij.nu

Nog maar een week .......

Door: Gonny Mosterd

Blijf op de hoogte en volg De Mosterds

06 December 2016 | Nederland, Putten

Wat leuk om te zien en te horen hoe mensen om ons heen met ons meeleven, bedankt daarvoor ! Erg lief al die appjes, e-mailtjes en telefoontjes !

Het is bijna niet voor te stellen dat we over een week al in Medellin hopen te zijn. De planning is rond, de reispapieren zijn binnen, het to do lijstje wordt afgewerkt.

Vanuit Medellin krijgen we bijna dagelijks bericht dat men de dagen aan het aftellen is, zowel van de kant van de pleegvader als van Laura's biologische vader. En ook wij kijken vol verwachting uit naar de ontmoeting.

Wij gaan ons nog verder voorbereiden en hopen jullie vanaf volgende week vanuit Medellin te kunnen en mogen berichten.

Hasta luego !

• 08 December 2016 - 19:06

Erika Beumer:

Hoi Gonny, heel veel plezier met elkaar op deze bijzondere reis!!

• 09 December 2016 - 09:03

Henriette Van Gils :

Namens alle collega-vrijwilligers van het Willem Holtrop Hospice wens ik jullie een hele mooie reis!

• 09 December 2016 - 09:55

Laura Mosterd:

Ha leuk !

• 12 December 2016 - 22:46

Linda Simonetti:

Zojuist jullie weblog gekregen en wat fijn dat ik mee mag lezen. Wij mogen over 4 maande voor het eerst de bio moeder en broer van onze zoon ontmoeten. Jullie reis zullen ook bij ons de nodige kriebels geven. Geniet!

De Mosterds

Welkom op onze rootsreispagina. In december 2016 hopen wij op rootsreis te gaan naar Colombia. Leuk dat jullie ons willen volgen op deze reis ! Groeten Henk, Gonny, Laura en Dirk Mosterd

Actief sinds 28 Juli 2016