Down town shoppen, Botero en de kabelbaan - Reisverslag uit Medellín, Colombia van De Mosterds - WaarBenJij.nu Down town shoppen, Botero en de kabelbaan - Reisverslag uit Medellín, Colombia van De Mosterds - WaarBenJij.nu

Down town shoppen, Botero en de kabelbaan

Door: Familia Mosterd

Blijf op de hoogte en volg De Mosterds

21 December 2016 | Colombia, Medellín

Ook vandaag hebben we weer maximaal genoten van ons verblijf in Medellin.

In de ochtend zijn we eerst langs de rechtbank gegaan waar wij 11 jaar geleden onze handtekening hebben gezet om Laura als dochter aan te nemen.

Onderweg naar ons volgend culturele uitstapje hebben wij nog even genoten van het Colombiaanse blotenvoetenpad. Dit is niet te vergelijken met het Nederlandse blotenvoetenpad maar wel even wat anders tussendoor voor de kids.

Vervolgens zijn we doorgelopen naar Plaza Botero en hebben daar enkele van zijn kunstwerken bewonderd.

De kids hadden toen wel genoeg cultuur gesnoven en vonden het tijd worden voor echt down town shoppen. Je loopt hier echt in een mierenhoop van mensen (in de hoop dat je elkaar niet kwijtraakt) en kunt hier leuk en goedkoop winkelen. De kids zijn beiden goed geslaagd. Ajax is twee fans kwijt denken wij, want Atletico National heeft deze plek ingenomen.

Tenslotte zijn we nog met de kabelbaan over Medellin gegaan. Eerst komt deze kabelbaan over de verschillende klassen van Medellin om vervolgens over te gaan naar het hoogste punt in de bergen. Wat een verschil, van dichte bebouwing naar helemaal niets .....

Morgen nog een dagje siteseeing Medellin en dan moeten we helaas ons alweer opmaken voor de reis naar Nederland.

• 22 December 2016 - 06:57

Heidi :

Nog even genieten!

• 28 December 2016 - 12:27

Gerard Jan Zonnenberg:

Van uit Cz(vapenice) kregen wij van pa jullie reisverslag.Super !!
    Wensen jullie goede verwerking van deze mooie en emotionele reis.
    Prettige jaarwisseling en Gods zegen voor het komende jaar.
    Paulien en GJ.