Familytime: El Penol, Guatape en decemberlichtjes - Reisverslag uit Medellín, Colombia van De Mosterds - WaarBenJij.nu Familytime: El Penol, Guatape en decemberlichtjes - Reisverslag uit Medellín, Colombia van De Mosterds - WaarBenJij.nu

Familytime: El Penol, Guatape en decemberlichtjes

Blijf op de hoogte en volg De Mosterds

20 December 2016 | Colombia, Medellín

Gisterenavond hadden wij problemen met deze website en een traag werkend internet. Voor de trouwe lezers: sorry, maar hierbij alsnog ons verslag.

Vandaag stond een bezoek aan o.a. El Penol op het programma. Dit is een grote rots die door de regering als nationaal monument is aangewezen. Alleen al de rit er naar toe was de moeite waard ! Dirk en Gonny hebben de berg, met zijn 740 treden beklommen, het was erg warm maar we hebben het gered !!!! En het was zeker de moeite waard, wat een uitzicht heb je van daaruit. De laatste keer dat onze gids deze berg had beklommen, had hij er een uur over gedaan. Nu waren we op de top in 15 minuten, met Dirk als gids. Onze gids wist niet waar Dirk zijn energie vandaan haalde. Wij wel: uit de patatjes en het brood en het vele water dat hij drinkt.

Vanaf El Penol zijn we naar Guatape gereden, een kleurrijk dorpje. We hebben daar wat rondgekeken en even gelunched.

Vanaf Guatape zijn we direct doorgereden naar Bello en hebben vanaf daar hebben we de metro gepakt naar Parque Norte om daar de typische lichtjes van Medellín te kunnen bekijken.

Een intensief dagje, maar wel eentje waarbij we veel van Medellín hebben kunnen zien.

Wij gaan nu slapen en hopen er morgen weer een geslaagde dag van de mogen maken.

• 20 December 2016 - 12:50

Roel:

Wat leuk om zo mee te kunnen genieten van jullie belevenissen.
    Ik ben wel een tikkeltje jaloers op dat heerlijke weer daar!
    Geniet er maar lekker van.

• 20 December 2016 - 12:52

Sabine:

Super leuk om jullie verhalen te lezen en de foto's te zien. Heel bijzonder! Geniet nog samen.

Groetjes Sabine

• 20 December 2016 - 15:13

Linda Simonetti:

Wat een mooie dag hebben jullie weer meegemaakt. Zeker leuk om de foto's te zien omdat wij daar over ongeveer 4 maanden ook zullen zijn :-)