Van 7 naar 27 graden - Reisverslag uit Medellín, Colombia van De Mosterds - WaarBenJij.nu Van 7 naar 27 graden - Reisverslag uit Medellín, Colombia van De Mosterds - WaarBenJij.nu

Van 7 naar 27 graden

Door: Familia Mosterd

Blijf op de hoogte en volg De Mosterds

16 December 2016 | Colombia, Medellín

Op dit moment is het half 4 in de nacht in Colombia en de hele familie Mosterd is wakker. Ons biologisch klokje staat nog op Nederlandse tijd ingesteld en het is hier lekker warm dus het slapen wil nog niet zo lukken.

Maar we zijn in Medellin aangekomen !

We waren gisteren lekker op tijd op het vliegveld en konden als een van de eersten inchecken. Gelukkig konden we nog drie plaatsen bij elkaar vinden, dat is voor de kids wel net zo lekker.
Eenmaal bij de gate aangekomen zet de stewardess een dikke streep door onze stoelen. Oh nee denken we ...... Straks zitten we versplinterd door het vliegtuig.
Maar wat bleek nu: het vliegtuig was volgeboekt en de familie Mosterd mocht business class vliegen. Wat een luxe zeg ! De kids en wij hebben daardoor een redelijk ontspannen vlucht van 10 uur gehad.

Op het vliegveld werden we opgehaald door het hotel en daar aangekomen wachtte Laura's vader op ons. Het was een mooie en fijne ontmoeting. Deze man is God dankbaar dat Laura bij ons mag zijn en dat kunnen wij alleen maar beamen.
We hebben samen met hem wat gegeten en gedronken in het hotel tot onze ogen bijna dicht vielen.

Nieuwe afspraken zijn gemaakt, maar vandaag gaan we eerst even Medellin, de geboortestad van Laura, bekijken.

• 16 December 2016 - 09:56

Linda Simonetti:

Woww...Laura en haar vader hebben dezelfde lach!! Fijn dat jullie nu eindelijk in Medellín zijn!

• 16 December 2016 - 10:25

Dineke:

Prachtige ontmoeting. Fijn voor haar! Geniet van jullie tijd in Colombia

• 16 December 2016 - 12:29

Henny Van Den Bor:

Wat een bijzondere ontmoeting voor jullie allemaal! En idd ik zie ook dezelfde trekjes in hun gezicht :-)

• 16 December 2016 - 13:16

Henny Van Den Bor:

Heee Dirk de Vechter,
    Wij zijn Martijn en Sem.
    Wat een leuke foto's!!! Veel plezier in Colombia

• 16 December 2016 - 15:58

Marianne:

Wat bijzonder!! Geniet van deze bijzondere tijd. Veel plezier!!

• 16 December 2016 - 23:07

Marjanne:

Bijzonder zeg! Leuk dat we (samen met groep 7) met jullie mee kunnen genieten door de mails/blog. We nemen jullie mee in de gebeden. Veel plezier Dirk en geniet van deze bijzondere tijd!

Groetjes,

Juf Marjanne en de leerlingen van groep 7

• 17 December 2016 - 00:30

Jantina:

Kostbare herinneringen!!! Geniet van alles wat jullie meemaken de komende dagen.